piątek, 1 kwietnia 2011

Komiksowo

Dzisiaj wrzucam kilka komiksów na temat psów myśliwskich. Pan i Pańcia uznają je za zabawne, a ja mam wystarczający dystans do samej siebie, bo uznać niektóre za całkiem, całkiem sensowne. Na przykład ten:


Każdy właściciel psa myśliwskiego powinien o tym pamiętać:) A poniżej moje małe marzenie:

Z moją Hall of Fame nie jest zbyt dobrze... Koty na Mokotowie to pasywnie-agresywne osobniki, nawet ja boję się do nich podejść. Budynek, w którym mieszkam, jest rządzony (wstyd się przyznać) przez czarnego kociego potwora z piekła rodem, ale marzę o dniu, kiedy jego kudłaty łeb zawiśnie na mojej ścianie... Walka o przywództwo była zawieszona na czas zimy, ale wiosenne rozmarzanie ziemi sprzyja kopaniu wilczych dołów, budowaniu zasieków i pułapek w ogrodzie, więc może już niedługo czarny sierściuch zmieni się w ścienny element dekoracyjny.
A tutaj coś "żartobliwego" na temat psów wystawiających ptaki (czym jest wystawianie, pisałam już wcześniej):

I na koniec coś o myśliwych:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz